ODBĚRATELSKÉ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro klienty
- Povinností odběratele při založení nového dodavatelsko-odběratelského vztahu je poskytnout A4P veškeré své identifikační doklady (název/jméno, IČO, sídlo, …).
- Odběratel dále dodá, pro realizaci svého požadavku (objednávky), veškeré A4P specifikované podklady potřebné pro realizaci produktu / projektu /služby.
- A4P má právo nepřijmout objednávku odběratele, který v minulosti řádně nesplnil své smluvní závazky.
- A4P je odpovědný za organizaci akce, za zajištění všech nezbytných technických, organizujících a uměleckých složek.
- A4P neodpovídá za případné porušení právních předpisů, zejména týkajících se duševního vlastnictví (včetně autorských práv a ochranných známek), kterých se ve smluvním vztahu dopustí odběratel.
- V případě uplatnění jakýchkoli sankcí vůči A4P z titulu takového porušení je A4P oprávněn požadovat na odběrateli náhradu takto vzniklé škody včetně nákladů právního zastoupení.
- Parametry dodávaného produktu / služby jsou specifikovány v cenové nabídce.
- A4P (zhotovitel) je oprávněn pověřit plněním předmětu dodávky třetí osobu při pracích dodávaných jako subdodávka.
- Při plnění předmětu dodávky je A4P vázán pokyny odběratele.
- K PR a propagaci akce, sdělování informací o akci a průběhu její
realizace třetím osobám jakýmkoliv způsobem, včetně elektronických
sociálních sítí (např. Facebook, Instagram, Twitter), je odběratel
oprávněn pouze s předchozím výslovným souhlasem útvaru A4P. - Osobní údaje zpracovává A4P v souladu s GDPR dle svých interních zásad o zpracování osobních údajů.
- Cenová kalkulace zahrnuje veškeré související režijní náklady a umělecké honoráře.
- Cena nezahrnuje pronájem prostor, catering a další legislativní poplatky potřebné k realizaci akce, není-li určeno jinak.
- Zálohová faktura ve výši 60% celkové částky bude vystavena po potvrzení
nabídky a splatná do 14 dní před plánovanou realizací akce. - Faktura – daňový doklad vystavený do 5 dnů od realizace se splatností 14 dní (není-li stanoveno jinak).
- Cena nebude ovlivněna aktuálním pohybem kurzu Kč na devizovém trhu.
- V případě prodlení odběratele s úhradou některé z faktur je A4P oprávněn po odběrateli požadovat smluvní pokutu ve výši 0,1 % z částky, s jejíž úhradou je v prodlení, za každý započatý den takového prodlení.
- Pokud dojde ke zrušení akce ze strany odběratele a) měsíc před akcí, je odběratel povinen uhradit A4P storno poplatek ve výši 50 % sjednané ceny, b) v době kratší než 72 hodin před jejím plánovaným konáním, je odběratel povinen uhradit A4P storno poplatek ve výši 100 % sjednané ceny. Stejná povinnost platí pro A4P v případě, že objednanou službu neuskuteční. Storno poplatek se neuplatňuje v případě, že ke zrušení dojde v důsledku zásahu vyšší moci, zejména z důvodů zdravotních, úmrtí či jiných závažných okolností objektivně znemožňujících realizaci akce.
- Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem a autorským zákonem.
- Odběratel prohlašuje, že si podmínky přečetl, souhlasí s nimi svobodně a vážně, a nikoliv v tísni nebo za nevýhodných podmínek.